czwartek, 25 lipca 2013

Chleb z Watykanu

Skoro jesteśmy przy gotowaniu, warto wspomnieć tutaj o dość "nietypowym" cieście a nazwie "Chleb z Watykanu".  Jest to ciasto, które przygotowuje się przez tydzień według podanej instrukcji.
Nie można na przykład mieszać ciasta metalową łyżką, a trzeba jedynie drewnianą albo pierwszego dnia dodać do ciasta cukier, ale nie wolno mieszać, na drugi dzień dodać mąkę itd, ale zamieszać można jedynie czwartego dnia 3 razy dziennie. Piątego dnia ciasto trzeba podzielić na 4 części i 3 z nich rozdać dobrym ludziom. I takim sposobem ja dostałam ciasto od mojej cioci. Pod koniec trzeba dodać starte jabłko i czekoladę i upiec. Przed zjedzeniem ciasta trzeba pomyśleć życzenie a te na pewno się spełni :)




Tak na razie wygląda moje ciasto:

2 komentarze:

  1. No to żeby twoje marzenie się spełniło :*
    Obserwujemy? Bardzo fajny blog <3
    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama jakiś czas temu też robiła ten chlebek!

    Może wpadniesz do mnie? Zapraszam do obserwowania i komentowania!
    vdeklava.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń